Ranking

Ranking

Ranking

Niemal w każdej branży są tworzone rankingi. Także w każdej firmie i wydziale tworzy się rankingi skuteczności, sprzedaży czy oceny, jaką otrzymuje pracownik od klientów. Rywalizacja jest naturalną częścią pracy. Ich zadaniem jest mobilizacja pracowników do większej aktywności. Jedni mają dystans do wszelkiego rodzaju rankingów. Nie lubią się ścigać. Starają się wykonywać swoją pracę rzetelnie i dokładnie, reszta nie ma dla nich znaczenia. Są jednak tacy, dla których jest to ważne, bo lubią się ścigać. Dla większości przełożonych i właścicieli jest to ważne. Jest bowiem odzwierciedleniem pozycji, jaką zajmują na rynku. Klienci zwracają uwagę na rankingi. Nie ma znaczenia, kto je tworzy i jakimi kryteriami się kieruje. Jeśli firma dołuje w rankingach jest prawdopodobne, że za chwilę może mieć jeszcze większe kłopoty, co odbije się na finansach.

Pieniądze to główny powód, dla których cenimy rankingi. Od pozycji, jaką zajmuje spółka, będzie zależała sprzedaż i ilość nowych zleceń, więc nikt nie może ich lekceważyć.

– autor artykułu